Bιωματική προσέγγιση του αναλφαβητισμού

Αλφαβητάριο ΔημοτικούΣτα πλαίσια του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας της Α΄Λυκείου, οι μαθητές του τμήματος Α3 πήραν συνεντεύξεις από αναλφάβητους του περιβάλλοντός τους.

Η βιωματική αυτή προσέγγιση του προβλήματος τους επέτρεψε να συναισθανθούν πως το δικαίωμα στην παιδεία είναι «απαραβίαστο» αλλά όχι δεδομένο.Χρειάζεται, λοιπόν, να είναι συνεχώς, ακόμη και σήμερα απαιτητό.

Δείτε δείγματα της δουλειάς τους:

και έπεται συνέχεια…

Άρθρογραφία: κα. Τσακίρη